MÓJ NIEZDROWY PRZEPIS KULINARNY


Ja lubię słodką czekoladę
i jem naprawdę jej gromadę,
rano zajadam batoniki
a potem mam apetyt dziki
i wcinam furę deserowej
tej delikatnej, choć nie zdrowej
.Z   kakaa, mleka i śmietany,
trochę wanilii i marcepana,
wychodzi krem czekoladowy
co o zawroty przyprawia głowy.
To wszystko mało , ja chcę więcej,
tabliczki białej, gorzkiej , mlecznej,
na mój apetyt nie ma rady,
dajcie mnie więcej czekolady!
Mogła bym pływać o każdej porze
w tej tłustej masie a obok orzech;
taka już jestem bez przesady,
chcę puszczać bańki z czekolady.
Czekoladowy chcę mieć dom,
szafę i łóżko z czekolady,
firanek bielą otulony smak
jasnej słodkiej czekolady.
Przepis na życie  to nie zdrowy
a powiem więcej, nawet kiepski,
bo nadmiar słodu co tak słodzi
jest zgubny,radzę jeść rzodkiewki.