....................................................



Jeśli chcesz zobaczyć  siebie
nie patrz w lustro
spójrz na ludzi
oni powiedzą ci kim jesteś
zdziwisz się że wiedzą o tobie więcej
niż ty sam o sobie pamiętasz......




..............................................................


Wszyscy mówią, że pięknie, bezpiecznie,
że tak łatwo, bogato jest żyć,
tam wiatraki ruszają pochodem,
niebem suną  rekiny tych dni.

Dzisiaj idąc ulicą szeroką,
mijał ludzi milczących mnie szum,
bez emocji, uśmiechu , jak beton,
beznamiętny przelewał się tłum.

Ja uniosłam głowę wysoko,
bo mnie zdziwił krzyk dziwny tą porą,
i ujrzałam lecące żurawie,
szary klucz otworzył nam niebo.

Przystanęłam  zdziwiona zachwytem,
ktoś nas żegnał tak późną  jesienią,
ptasi krzyk przecinał błękity,

tłum podążał swą drogą wciąż niemą.