13.09.2018r

W I E M ?


Nawet jeśli nie wiele wiem,
to wiem na tyle,
żeby choć  trochę zrozumieć
otaczający mnie świat i ludzi.
Wiem,że do życia potrzebne są:
tlen, woda i słońce
Wiem też, że prawda jest jedna,
fałszują ją tyko ludzie i okoliczności.
Znam wielu o wnętrzach suchych
jak piasek pustyni.
Wiem też, że po mojej stronie,
nie zawsze pachnie deszczem.

24.12.2019

JA  TOBIE

Ja  Tobie spełnię sen wyśniony,
rozwieję burzę z tamtej nocy,
opowiem prawdę potęgą mocy
i zerwę pęta zauroczę.

Ja Tobie  zbiorę okruchy chleba
zebrane w bochen życiem szalonym,
ja Tobie oddam całą siebię,
nic nie zatrzymam, wszystko odsłonię.

Na dłoni pooranej życie ,
położę swoją dłoń niepewną
i oddam oddech snem zmęczonym,
co w naszym życiu lśni jak perła.

 Bo z Tobą słońce grzeje mocniej
i roje gwiazd możemy głaskać,
we dwoje łatwiej zdmuchnąć gniew,
bo jedną dłonią nie można klaskać.